२१ औं शताब्दीमा सूचना प्रविधि क्षेत्रमा अकल्पनीय रुपममा विकास भएको छ। सोही रफ्तारमा यस क्षेत्रमा दिनानुदिन विकास भैरहेको छ। यसको फाइदा विश्वमा नै सरकारभन्दा निजी कम्पनीहरुले बढीले लिएको देखिन्छ। उदाहरणका लागि बैंकलाई लिन सकिन्छ।
वेबमा आधारित एकीकृत सफ्टवेयरको विकास तथा business continuity plan सहित प्रणाली सञ्चालन गर्दा आमजनता वा सरोकारवालाहरु कार्यालयमा आउनैपर्ने बाध्यतामा कमी आई इन्टरनेट उपलब्ध भएको जुनसुकै स्थान (घर समेत) बाट आवश्यक सेवा प्राप्त गर्न सकिन्छ भने कार्यालयले संलग्न कागजातका आधारमा निवेदन अनलाइन रुजु र अन्य प्रणालीसँग अनलाइन validation गर्न सक्दछ। जसले गर्दा आमजनता तथा सरोकारवालाहरुले झन्झटमुक्त किफायती तथा छिटो छरितो सेवा प्राप्त गर्न सक्दछ। यसका अतिरिक्त सेवा विस्तार गर्नमा सहज हुनुका साथै संघ, प्रदेश र स्थानीय तहबाट पनि प्रदान गरिने सेवाहरुको अनुगमन गर्न सकिन्छ। सही सूचना समयमा आमजनताको माझमा प्रवाह गर्न सकिन्छ। सेवाप्रदायक तथा सेवाग्राही बीच प्रत्यक्ष भेट नहुने भएकोले कार्यालयमा दैनिक हुने भिडमा कमी आउनुका साथै भ्रष्टाचार न्यूनीकरण गर्नमा यसले अहंम भूमिका निर्वाह गर्न सक्दछ।
शुद्ध तथा गुणस्तर अभिलेख व्यवस्थापनमा सहयोग पुग्नुका साथै आमजनताले सेवा प्राप्तिका लागि प्रणालीसँग सहज पहुँच स्थापना गर्न सक्दछ। सेवा लिनका लागि आवश्यक पर्ने कागजात तथा चरणहरु कटौती गर्न सकिन्छ। नीति नियम तथा योजना बनाउनका लागि समयमा सही सूचना उपलब्ध हुन सक्दछ। कम लागतमा केन्द्रिकृत डाटावेस तथा प्रणाली व्यवस्थापन र सञ्चालन गर्नमा ठूलो टेवा पुग्ने देखिन्छ।डाटा डुप्लीकेशनमा कमी आउन सक्दछ। नागरिक केन्द्रित सेवाहरु एकद्वार प्रणाली (Single Window) मार्फत प्रदान गर्न सकियो भने आमजनतामा सरकार तथा निजामती कर्मचारीप्रति सकारात्मक सन्देश जान सक्दछ। तसर्थः सूचना प्रविधि मार्फत सेवा प्रदान गर्दा आमजनता तथा सरोकारवालाहरुमा सरकारप्रति विश्वास सृजना भई मुस्कान सहित देशमा सुशासन स्थापना गर्न सकिन्छ।
No comments:
Post a Comment